MAC Spice lippencil - Min allra första läppenna från MAC!

3 kommentarer
Nu är det helg!! Jag tänkte visa er MAC Spice lippencil som jag beställde från Kicks. Jag är absolut inget MAC freak och äger bara en produkt sedan tidigare men jag har ju hört och sett så mycket om hur GALNA alla är i deras läppennor så jag tänkte. Why not?! Liksom :)
 
Spice är en 90tals färg. Jag gillar det. Måste ju representera the 90s! Det är en typ blandning mellan brun och tegelröd. Riktigt snygg och jag tror den skulle passa de flesta faktiskt. Speciellt snygg nu under höst och vinter tycker jag personligen :)
 
Sorry för världens sämsta bild men jag var tvungen och testa den direkt och som ni vet så sminkar jag mig inte nu pga min Acne så jag har dragit på pennan utan någonting under. Har dessutom sjukt torra läppar nu pga medicinen :(
 
 
 
165 kr kostar dom på Kicks
 
 
 
 
 
1 Anonym:

skriven

Snyggt! En sån måste jag köpa ☺

Svar: hej! tack så mycket :) färgen är jättefin!
Hunting4Beauty

2 suzanne:

skriven

Snygg färg:-) Måste köpa och testa :-)

Svar: hej! ja det får du göra :)
Hunting4Beauty

3 rememberthiis.blogg.se:

skriven

snyggt!